Vavien Replikleri

09:36 Aklı başında gezen aptal 0 Comments


– Celal?
+ Hee?
– Kızmaca yok ama.
+ Neye?
– Söz mü?
+ Bir de de sen.
– Oldu o zaman, söylüyorum. Çok çok merak ediyorum da. Ben öldüğümde ne hissettin?
+ Ben mi?
– Hıı.
+ Öldüğün zaman mı?
– Öldüğüm zaman. İlk içinden geçen neydi? Çok merak ediyorum da. Ağladın mı?
+ He, ağladım.
– Çok mu?
+ Çok.
– Ne dedin?
+Ne zaman?
– O ilk anda yani.
+ Ne dedim? Sevilay diye bağırdım işte.
– Yoksa beni uçurumdan sen mi attın, Celal?
+ Ne diyorsun ya sen, Allah Allah!
– Kız şaka yaptım! Kız şaka yaptım! Allah Allah! Hep kendin yapıyorsun ya!
+ Neyi yapıyorum ya?
– Hep kendin demiyor musun “Seni şu uçurumdan atamadık gitti!” diye? Demiyor musun? Diyorsun. + Şakaya bak!
– Ya, Celal. Vallahi şaka yaptım ya. Niye ayağa kalktın ki şimdi? Ya gel otursana şuraya. Celal, vallahi billahi şaka yaptım. Kız ne oldu ki şimdi?
+ Şakana sıçayım!

 —————————————————————————————

– İyi akşamlar.
+ Buyur baba.
– Aldın parayı?
+ Aldım baba.
– Bak onların hangi tarih olduğunu, kaç Euro olduğunu hepsini detay detay hepsini yaz.
+ Yazıyorum baba merak etme.
– Bankanın verdiği kartların hiçbirini atma.
+ Hepsini biriktiriyorum, baba.
– Celal nasıl?
+ İyi, baba.
– Bok iyi.
+ Vallahi baba, son zamanlarda aramız çok güzel oldu.
– O senin paranı seviyor.
+ Baba öyle deme. Celal öyle biri değil.
– Bok değil.Bana mı anlatıyorsun o sarı çıyanı.
+ Vallaha değil.
– Ona parandan bahsetme.
+ Bahsetmem.
– Ne yapar eder cebinden alır o parayı o.
+ Baba, şöyle aksi konuşma. Celal öyle biri değil ki. Yani o ne kadar iyi bir insan, düşünen, yardım eden…
– Hızlı hızlı anlat.
+ Ne?
– Hızlı hızlı anlatsana ya. İki saattir ne anlatıp duruyorsun, para yazıyor burada. Annenle konuşacak mısın?
+ Konuşurum.
– Kızınla konuşacak mısın? Kızın kızın! Bu da daha anlayacak da gelecek de para yazıyor. Almanya demek para demek. Bir şey diyor musun?
+ Selam ederim, annemin ellerinden öperim. Kendinize çook…
– Uzatacak mısın?
+ Yok, baba.
– Hadi iyi akşamlar.

0 yorum: