Kingdom of Heaven / Cennetin Krallığı Film Replikleri

13:43 Aklı başında gezen aptal 0 Comments



Salahaddin:Kimse zarar görmeyecek. Allah adına yemin ederim!
Balian:Hristiyanlar şehri aldıklarında, bu duvarların içindeki her müslümanı katlettiler.
Salahaddin:Ben onlardan biri değilim ben Salahaddin’im.. Salahaddin!



+Kim için ve kime karşı savaştın?
-Bir efendi için, başka bir efendiye karşı..


“Dünyayı iyiliğe götürmeyen bir adam ne işe yarar?”


+Piçleri peydah etmeye muktedir olduğun zamanlarda seninle döğüşmeyi ne isterdim.
-Anneni, kendisininkileri peydah ettiği zamanlardan tanırım. Allahtan, benimkilerden biri olamayacak kadar yaşlısın.



Bir Vicdan Krallığı!
Bir Cennet Krallığı!
Hristiyanlar ve müslümanlar arasında barış var. Bir arada yaşayabilir ya da, Salahaddin ve Kralın hükmü altında yaşamayı deneyebiliriz.



+Tanrı’ya şükret! Ona şükretmek en doğrusudur.
-Bizim dualarımıza benziyor.



Düşmanlarınla karşılaştığında, korkusuz ol!
Cesur ve dimdik ol ki, Tanrı seni sevsin.
Seni ölüme götürecek olsa bile, her zaman gerçekleri söyle.
Çaresizlerin yanında ol, yanlış yapma!
Bu senin yeminindir.



Kutsallık yapılan doğru işlerde ve kendini savunamayanları korumak için gösterilen mertliktedir. Ve Tanrı’nın arzusu olan iyilik (kafasını ve kalbini işaret ederek)burada ve buradadır.
Ve kendi kararınla yaptığın işler sonucunda iyi adam olursun ya da olmazsın!

Ben Kudüs’e bütün hayatımı verdim. Herşeyimi!
Önceleri, Tanrı için savaştığımızı sanıyordum sonra farkına vardım ki, servet ve toprak için savaşıyorduk. Utanmıştım!

Balian:Kudüs’ün değeri ne?
Salahaddin:Hiçbir şey! Her şey!

+Bu yola, Kudüs’ü savunan Balian’ı bulmak için girdik.
-Ben demirciyim.
+Ben de İngiltere Kralı.
-Ben demirciyim!

0 yorum: