Highway / Otoban Film Replikleri (2014)

13:27 Aklı başında gezen aptal 0 Comments



Beni getirdiğin yer var ya… Oraya geri dönmek istemiyorum.
Gittiğimiz yerse… Oraya da gitmek istemiyorum.
Ama bu yol… Çok güzel. Bu yolun hiç bitmemesini istiyorum.

– (Girmiş olduğu harabe evi kastederek) Harika! Bu ülkede ne kadar da eşsiz yerler var. 
+ Söylesene. Zenginler neden kirden, harabelerden ve eski kalıntılardan etkileniyor?

“Gözlerin uykuyla dolsun.”
“Yıldızlar yorganın olsun.”

Her zaman söyledim kaçıp gitmek istiyorum diye. Şehirde yaşamak istemiyorum. Herkes böyle söylemiyor mu? Ama kaçı kaçıp gidiyor?

Çok tuhaf. Kaçırıldım, ama orada özgürdüm. Burada hapisteyim.

Ama ne var biliyor musunuz? Bu hoşuma gitmiyor. Bunların olduğu dünya… Yalanı doğrudan ayırt edemediğin bu yer. Her şey karma karışık. Çok fazla karmaşa var.

0 yorum: