Fury Film Replikleri (2014)

06:58 Aklı başında gezen aptal 0 Comments


Fikirler barış doludur ama geçmiş ise şiddet.

Allah’ına kavuşmadan önce, içeri girip göz atmak ister misin?

– Bekle de gör.
+ Neyi göreyim?
– Bir insanın başka bir insana neler yapabileceğini

Bir dahaki sefere elinde silah olan bir Alman gördüğünde hemen tarayacaksın.
Bir elinde bıçak diğerinde annesinin memesini tutan bir bebek de olsa umurumda değil.

– Bunun savaşsal bir mesele olduğunu açıklar mısın?
+ Savaşsal bir mesele Gordo. Benim savaşsal meselem de bu.

O koltukta, 9. Ordu’nun en iyi topçusu oturuyordu. Şimdi sen oturuyorsun

– Hepsi senin suçun!
+ Daha bitiremedin mi işini?

– Bana laf söylemeye hakkın yok lan. Sıkıştırıp durma öyle.
+ Sıkıştırdığım falan yok. Sıkıştırsaydım bilirdin.
– Daha çok hissederdin diyelim.

– Niye sürekli beni tekmeliyorsun dedim?
+ Hayvan olduğun için. Köpeğin tekisin sen. Tek anladığın tekme tokat.
– Don, sakın bir daha bana öyle deme, anladın mı? Ben ne hayvanım ne de bir köpek.

– Vámonos, cabrón. Vámonos.
+ İspanyolca konuşmak mı istiyorsun? Başka bir tanka git o zaman. İspanyol tankına mesela.
Bu bir Amerikan tankı. Burada İngilizce konuşuyoruz.
– Senin konuşmana ne oldu ya, Çavuş? Alman gibi konuşuyorsun. Sen Almanca konuşacaksın da ben İspanyolca konuşamayacak mıyım?
– Bible, hangi ülkedeyiz biz? – Almanya’da.
– Almanya’da Almanca konuşulur.

– İstediğin zaman gitmeye hazırız tatlım.
+ Demek şimdi de tatlın oldum?

– Cephe ne tarafta?
– “Cephe ne tarafta?” demek. Her taraf evlat, burası Almanya çünkü. Etrafımız Almanlarla çevrili.

– Bu işte bir yanlışlık olmalı kesin?
+ Yanlışlık mı? Ordu yanlışlık yapmaz. Hem de hiç yapmaz.

– Bu kavşağı tutacağım.
+ Burada oturup bir SS taburunu püskürtmek istiyorsun yani.
– Hayır istediğim bu değil ama yapacağımız şey bu.

0 yorum: